niedziela, 7 grudnia 2014

Info

Info w rozwinięciu posta ;)





Misiaczki moje drogie, nie pytać się mnie kiedy pojawi się rozdział 16, bo ja tego sama nie wiem.
Prosta taktyka: nie chce się wam komentować, a mi dodawać w piątki nowych rozdziałów...

Nie wiem co macie w sumie do Christiana... Fajny gościu, który troszkę nam w fabule namiesza (spoiler: nie koniecznie pomiędzy Leónettą, ona ma swoje własne problemy).

Nie chcecie rozdziału 16? Okej, nie dowiecie się w takim razie, czy naszej Leónettcie uda się porozmawiać na temat tego, co jest pomiędzy nimi, oraz jak przebiegnie bal absolwentów. It's very easy :)

Dlatego daję wam szansę do PIĄTKU, aby poprawić liczbę komentarzy. Tak, jestem zła:

Rozdział 16 = min. 50 komentarzy

Jeżeli NIE uda wam się sprostać wyzwaniu do 12 grudnia (tylko po terminie np. 14 grudnia), 16 pojawi się dopiero 19 grudnia. To wszystko będzie się przeciągać, dopóki nie pojawi się min 50 komentarzy.

Nie uznaję komentarzy jeden pod drugim, minuta po minucie od anonimków. Przecież to oczywiste, że to wszystko pisze jedna osoba, no proszę was...


Życzę miłej niedzieli ;)

xAdusiax

39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda jest taka, że gdybym nic nie napisała, nadal było by 27 komentarzy...

      Usuń
    2. A ja wcale Ci się nie dziwię.
      Chcą rozdziałów ale skomentować to już nie... jak u mnie xD
      Mam nadzieję że wszystko się poprawi ^^

      Pozdrawiam :3

      Usuń
  2. Ja chce 16!!!! I Leonette ....Blagam cie....
    Pozdrawiam
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz problemy! Ja pod moimi postami mam 5 komentarzy i nie narzekam jak ty jak nie chcesz nie dodawaj postu....są ciekawsze blogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz takiego bloga to daj linka, a nie hejtuj z anonima.

      Usuń
  4. 16, 16, 16 . . . Ja chcę Leónette!
    Błagam, błagam, błagam!
    Leónetta 4ever <3

    p.s. Christian wcale takie zły nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce rozdział bo piszesz świetnie caluski :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce ! Ale i tak nie możesz szantażować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę nie
    Ja chcę 16

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chce rozdział16 !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ty masz problem ja pod swoimi opowiadaniami nie mam kom ale widzę że wchodzą i to się dla mnie liczy chce rozdział 16
    ale uważaj jak będziesz tak sobie gwiadować tym min 50 kom to naprawdęcoraz mnie osób będzie czytać.
    Mam nadzieję że rozumiesz
    Do zobaczenia czekam na next ale jak mówiłam wyżej lepiej uważaj
    pozdro Julia

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto nie lubi Christiana?!
    Ja go wrecz uwielbiam!! Wystarczyły trzy slowa o nim a już go polubiłam Ja tam chce by namieszał :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie komentuję, ale czytam i mam Cię w obserwowanych. Do niektóryvh powyżej, xAdusiax chce komentarzy, bo chce wiedzieć, czy opowiadanie nam się podoba. Ja pod swoimi postami też ama mało komentarzy, ale również czasem wymagam, bo chę wiedzieć czy im się podoba to, co piszę. xAdusiax, będę komentowała jak najczęściej i czekam na rozdział 16.
    Papatki!!!!!!
    Nelly
    PS. Zapraszam do mnie, bo zależy mi na Twojej opinii, bo jesteś wspaniałą bloggerką i wprost Cię uwielbiam!
    http://leonetta-nikt-nas-nie-rozumie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdzialik ^^ Świetny !!! ヽ(*≧ω≦)ノ

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chcę rozdział 16 , ale jak nie to nie , raczej wątpie że będziesz miała 50 kom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ktoś tu nie czyta uważnie notek informacyjnych... Chodziło mi o rozdział 15, który osiągnął już 50 komentarzy, czyli zgodnie z umową, rozdział 16 pojawi się w najbliższy piątek.

      Usuń
    2. Szkoda że Ada miała nawet już i ponad 70 komentarzy :D
      Więc dlaczego nie miałaby mieć 50?
      To wynika tylko z lenistwa czytelników ;D
      *Ada, przepraszam że się wtrącam*

      Usuń
  15. Hej!
    Doskonale cię rozumiem. Mam nadzieje, że pojawi się więcej komentarzy i dodasz rozdział szesnasty. Opowieść którą piszesz na tym blogu jest bardzo ciekawa i uwielbiam ją. Nawet jeśli inni nie komentują to ja zawsze będę czytała twój blog, bo jest cudowny i czytałam go od początku pierwszej historii. Śmiałam się z niektórych rozdziałów bo były mega zabawne, a przy niektórych ryczałam np. przy poprzedniej historii. Według mnie twoje rozdziały są CUDOWNE, ty jesteś WSPANIAŁA, a blog jest OSZAŁAMIAJĄCY
    Od tej pory będę zawsze komentować twoje rozdziały. Ci którzy uważają, że na pewno nie zbierzesz 50 kom. i że mają na swoich blogach mało, albo w ogóle nie mają racji ponieważ ty po prostu stawiasz sobie wysoko poprzeczke i chcesz coś osiągnąć zresztą ty kiedyś miałaś nawet 60-65 kom. więc dla mnie powinnaś pisać i osiągać sukces, bo jesteś WSPANIAŁA i masz WSPANIAŁEGO bloga.
    Ludmi:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, ale my chcemy 16.
    Ty masz niesamowity talent,dlatego czekamy!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy to szantarz???! (Wiem pewnie mam błąd)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to sobie poczekamy do 19 grudnia, proste. Czekam na ten rozdział:/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam to do prokuratury!!! To szantaż!
    Christian jest zajefajny!!!
    Kto go nie lubi to do tajemniczego pokoju!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na 16!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Rozdział 16 pojawi się dzisiaj, ale później ze względu na problemy techniczne ;)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

ARCHIWUM

Obserwatorzy