niedziela, 10 maja 2015

Uwaga, uwaga

W rozwinięciu posta wyjaśnienie ;)





     Pewnie zauważyliście wszyscy, że ostatni rozdział pojawił się 24 kwietnia. To dość dawno, za co was cholernie przepraszam, ale musicie mnie zrozumieć. Brakuje mi chęci. Nie wiem, czym to jest spowodowane, może po prostu przez tą cholernie dużą ilość nauki teraz? Zbliża się w końcu koniec roku szkolnego i muszę się postarać o jak najlepsze oceny, aby dostać się do wymarzonego LO.. Nie wiem, czy mi się to co prawda uda, ale próbuję.

     Chciałabym was bardzo przeprosić za to wszystko, co miało ostatnio miejsce. Zdaję sobie sprawę z tego, że piszę coraz gorsze rozdziały i tak już raczej pozostanie. No cóż, po prostu nie jestem dobra w pisaniu, tylko bardziej w zapamiętywaniu dat i tak już raczej pozostanie ;)

     Mój największy problem polega na tym, że nie mam chęci. Straciłam popieprzone chęci, przez co mam trudności z pisaniem. Mam jakieś pomysły, gorzej jest niestety z napisaniem rozdziału :( W związku z tym z przykrością muszę ogłosić, iż zawieszam działalność bloga. Ja wiem, że może jakaś mała część z was będzie zasmucona tym (większość pewnie zadowolona), ale potrzebuję przerwy. Kto wie, może to takie chwilowe i powrócę w najbliższy piątek (lub następny) z nowym rozdziałem? Nie wiem. Czas pokaże...

xAdusiax

46 komentarzy:

  1. DOBRZE WIDZĘ NA GIFIE, DOBRZE?! RZYM? ♥

    Eh, muszę się pogodzić z tą myślą na jakiś czas. Kochana, wiem,wrócisz zmotywowana, a rozdziały o sama wiesz jakim L będą opublikowane <3 przeczytam to o czym mi pisałaś, a czego tak bardzo pragnę *.*

    P.S. - Zazdroszczę zapamiętywania wosu i historii, sama wiesz jak jest ze mną xDDDD

    xoxo Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Londyn xDDDDDDDDD

      Usuń
    2. Londyn* Wybacz moje błędy, hehe.
      I tak już mi pojechałaś :( xD

      Usuń
    3. A będzie dzisiaj rozdział na LMLYD? No bo ja em, się..... uzależniłam, tak jakby, tak jakby bardzo XD I od waszych osobnych blogów też...XD <3

      Usuń
    4. A i nie podpisałam się ups

      Em <3

      XDDDD

      Usuń
    5. Nie, przepraszam. Dzisiaj rozdziału na LMLYD nie będzie (chyba, że Natalia doda) :)

      Usuń
    6. Aha okej czyli zostaje mi iść to lekarza po lekarstwa żebym przetrwała tak? XDDD <3 Ale spoko xxx

      Usuń
  2. NIEEE :( Ja się rozpłaczę zaraz :( Naprawdę :( No ale rozumiem, poczekamy, ja na pewno! Nawet jak wrócisz za 2 miesiące to ja i tak będę czytać! Życzę powodzenia w szkole i weny na pisanie kolejnych rozdziałów (nie śpiesz się)
    ~*~
    Buziaki, Em <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze to rozumiem...
    Mam podobną sytuacją.
    Ale ja jeszcze w gimnazjum zostaje...
    Dzisiaj zawiesiłam jednego bloga na czas nie określony i myślałam że się rozryczę.
    Na szczęście tylko kilka łezek spłynęło z moich oczu.
    Najgorszej jest to że za 3 tygodnie zawieszam kolejnego i coś czuję że już będę ryczeć.
    Mam nadzieję że niedługo do mnie wrócisz.
    Bo bez Ciebie nie umiem żyć.
    Tak.
    Aż tak podoba mi się Twój blog że jest dla mnie jak chęć do życia.
    Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję że ze szkołą będzie dobrze.
    Asia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. :(((((((((
    Smutno :/
    Ale w pełni Cię rozumiem, możliwe, że po prostu straciłaś wenę do pisana ( ta głupia ja, napisałam to samo tylko, że innymi słowami ;/ xD)
    Szkoda, że dzisiaj ( możliwe, błagam cię Natalio Napisz ;D) nie będzie rozdziału
    Och... błagam wróć... jesteś w pierwszej piątce najlepszych blogrek :D
    Czekam
    L

    OdpowiedzUsuń
  5. Będe płakać ale rozumiem musisz odpocząć ja również mam pełno nauki a zależy mi na dobrych ocenach na koniec roku :)
    Wcale nie piszesz okropnie kobieto co ty wygadujesz jesteś jedną z najlepszych blogerek więc głowa do góry ;)
    Czekam na kolejną perełke z niecierpliwością i pamiętaj myślę że większość osób się z tym zgodzi jesteś wspaniałą blogerką:*** kocham cie :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku, szkoda :c
    będę czekać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oficjalnie się załamuję :(
    Czemu wszyscy zawieszają blogi?! :(
    Szkoda :(
    Będę czekać :/

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie :c To takie smutne...
    Wszyscy zawieszają blogi... przyczyną tego jest pewnie to, że nadchodzi lato, koniec roku szkolnego i wszyscy się uczą ;x
    No ale cóż, sama chce mieć wysoką średnia i się uczę, mimo, iż po wakacjach będę w 3 gim i nie kończe jeszcze gimnazjum ;)
    Będę czekać <3

    Blake

    OdpowiedzUsuń
  10. Co ?
    Nie !!
    Ja kocham tego bloga ♥ ♥
    Ryczę po prostu o boże Adi kochana moja
    Ale rozumiem cię
    I tak jestem smutna ;(

    Meggie (dawna Wika Blanco)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ada. Rozumiem CIę.
    Poczekamy! Nie możemy zaśmiecać ci życia, które należy do Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rycze po prostu!!! Dlaczego wszyscy zawieszają blogi?!?! Oby blog Natali i LMLYD nie zostały zawieszone! ;( Bo tego już bym nie przeżyła!!!
    Kochana, rozumiem cię. Też mam dużo nauki i walcze z ocenami o stypendium, i też zawiesiłam bloga! Jest mi cholernie przykro no ale co zrobisz :( Mam jeszcze jednego bloga -----> belikeleonetta.blogspot.com
    I też nie mam czasu nic napisać!!!
    Ale myśle że ktoś docenia moją pracę którą wkładam w bloga :(
    Będę za tobą tęsknić Adi !!!
    Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Postanowiłam, że nie będę zajmować sobie miejsc.

    Taak ! Nauka to chyba jebane przekleństwo ! Dlaczego nie możemy mieć takiego samego systemu nauki jak w Anglii ?!
    A co do twojego zawieszenia, to jedno powiem/napiszę : należy Ci się.

    Po tylu wspaniałych rozdziałach należą Ci się 'wakacje' . A co tam ?
    Szczerze ? Skoro masz pisać rozdziały na siłę i gdyby miały wychodzić takie 'naciągane' to lepiej poczekać na 'lepsze czasy ' i zacząć z podwójną siłą.

    Czekam Ada aż osiągniesz swoje cele i może wtedy się spotkamy ;)

    Olivie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. ;( - jedna emotikona a tyle wyrażanych emocji ;(
    Aż pójdę zjeść lays'y a jest po osiemnastej - czyli wiadomo, że mi smutno. ;((

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, ale mi się przykro zrobiło!
    Ale skoro taka jest Twoja decyzja to my musimy się z nią pogodzić!
    Będziemy na Ciebie czekać, jesteś wspaniała, pamiętaj ♥

    Duuuuuuuuuuuuuużo chęci Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj się, zrób sobie teraz przerwę, a jak już znajdziesz chęci to wrócisz. Piszesz świetnie, uwielbiamy cię wszyscy i nigdy nie chcielibyśmy, abyś dostała sie do złego LO. Postaraj się, aby się dostać, a wrócisz do nas z nową motywacją. Kochamy Cię ❤

      Usuń
  16. Jejku szkoda bardzo. Uwielbiam ten blog. Będzie mi go brakować i psychopatycznego Leonka :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku szkoda bardzo. Uwielbiam ten blog. Będzie mi go brakować i psychopatycznego Leonka :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda :c
    Rozumiem doskonale. Poza tym to twój blog i jeżeli jest taka decyzja, a nie inna to musimy uszanować twoje postanowienie :)
    Jak nie umiesz pisać? Potrafisz i to jak! Piszesz przepięknie :)
    Będę czekać na rozdział, ile tylko będzie trzeba, bo wiem, że jest na co :D
    No to... powodzenia w szkole? Lol, jak to dziwnie brzmi xd
    Nieważne!
    Czekam na Twój powrót c:

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda :( ale ja się nie poddam bd czekać!!! XD ♥ ~Caroline

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę czekać :(
    Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Błagam, nie zostawiaj nas!!!:'( Dopiero co odkryłam tego bloga, a tu się dowiaduję, że go zawieszasz. Moim zdaniem piszesz naprawdę wspaniałe opowiadania. Nie poddawaj się i nie trać chęci. Będę na Ciebie czekać:) Trzymaj się i wracaj szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale bloga LMLD nie zawieszasz prawda? blagam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wracaj szybko, jak widzisz, wszystkie czekamy.
    Trzymam kciuki.


    xxAlex

    OdpowiedzUsuń
  24. Smutno ; (
    Ale rozumiem Cię. Każdy potrzebuje przerwy, a ty na nią zasłużyłaś. Przez cały czas pisałaś dla nas fantastyczne rozdziały i ja poczekam na Ciebie choćby 200 lat 8) Najważniejsze, żebyś zajęła się nauką i wybraniem odpowiedniej szkoły ;*
    Love, Chloe ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie,nie odchodź!!!
    Proszę nie!!!
    Bo się fochnę!!
    Pliska!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ok... Rozumiem. Życzę chęci do pisania... Ale mam nadzieję, że w nocy dostaniesz natchnienia i jak wrócisz to pogodzisz Leonettę xDDD (tak, warto pomarzyć xDDD)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie.
    Nie mozliwe.
    Błagam odpocznij i wracaj do pisania ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  28. myślę że każdy zrozumie to że potrzebujesz chwile przerwy. i życzymy ci wszyscy powrotu chęci i weny bo wiemy ze chcesz i się starasz ale czasem jest potrzebna chwila przerwy odpoczynku i ty na taką chwile zasłużyłaś więc nie martw się. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Doskonale Cię rozumiem ;)
    Będę czekać, tyle ile będzie trzeba ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. No i ja taka spóźniona przybywam, ale właśnie mam ten sam problem. Tyle nauki i w ogóle nic nie można zrobić :(
    Mam nadzieję, że twoje chęci powrócą i będziesz dalej pisała ^^
    Rozdziały są zawsze wspaniałe i się to nie zmieni ;*
    Czekam na twój powrót kochana <333

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że wrócisz:) Będę czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nadal nie mogę w to wszystko uwierzyć :-(
    Ale rozumiem cię doskonale choć jestem w wielkim żalu i rozpaczy
    Love
    Meggi (taa dawna Wika Blanco)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie rób mi tego :'( nie umiem życ bez twojego bloga :'(

    OdpowiedzUsuń
  34. Nominowałyśmy cię do LBA, więcej tu:
    http://leonettaforevernew.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Błagam wróć jak najszybciej Stęskniłam się za tb :((

    OdpowiedzUsuń
  36. cOOOOOOOOOOOOOO? no niC, liczę Ze Wrócisz szybciUtko, będzie mi Cię braKowało!!!!!!!!! baRdZo!!!!!!!!!!!!!!!!
    -Lenka:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ej płacze to już miesiąc bez rozdziału:(

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale ja mam zapłon xd
    Wybacz, że nie komentowałam - nauka jest głupia ;/
    Okej, odpocznij - my poczekamy :c

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedy wrocisz ? proszee..... nie moge bez ciebie zyc

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

ARCHIWUM

Obserwatorzy